31 Aralık 2014

Ve 2014 biter...

Aralık 31, 2014 Yayınlayan: sguldur Yorum yapılmamış
Hızlı ama çok hızlı bir 2014 turuna hazır mısınız? (Dikkat!!! Baş dönmesi yapabilir) 2015 yılının tüm cimnastik camiasına sağlık, mutluluk ve başarı getirmesini dilerim...



5 Kasım 2014

4 Kasım 2014

3 Kasım 2014

31 Ekim 2014

28 Ekim 2014

27 Ekim 2014

24 Ekim 2014

Mersin Cimnastik Oyunları Antrenman Günü

Ekim 24, 2014 Yayınlayan: sguldur Yorum yapılmamış
Türkiye Cimnastik Federasyonu tarafından organize edilen Mersin Cimnastik Oyunları  24.10.2014 Cuma gününe ait ritmik cimnastik ve arada bir iki tane trombolin cimnastik genel antrenman fotoğrafları... Tabi orada olduğum süre içindekiler :)

5 Temmuz 2014

4 Temmuz 2014

1 Temmuz 2014

Milli Kampa Sızınca!!!

Temmuz 01, 2014 Yayınlayan: sguldur Yorum yapılmamış
01.07.2014 saat 17:30 sularında yapılan bir operasyonla fotoğrafçımız ritmik cimnastik milli takım kampına sızmış bulunmaktadır. ucankalso.blogspot.com farkı ile işte yakaladıklarımız...

14 Haziran 2014

Şavkar CSK Ritmik Cimnastik Sezon Sonu Gösterileri

Haziran 14, 2014 Yayınlayan: sguldur Yorum yapılmamış
Şavkar CSK Ritmik Cimnastik branşı sezon finalini yaptı. Hobi, minik, küçük, yıldız, genç ve büyük sporculardan oluşan kadrosu ile başarılı bir sezon geçiren ritmik cimnastik takımı 14 Haziran 2014 Cumartesi günü ailelere sundukları gösterilerle sezona veda etti. Sezon boyunca gösterdikleri emek ve sabırları için tüm antrenör, yönetici, veli ve sporcularımıza teşekkür ediyor, sporcularımızın başarılarının artarak devam etmesini diliyorum.

10 Haziran 2014

9 Haziran 2014

6 Haziran 2014

31 Mayıs 2014

25 Mayıs 2014

13 Mayıs 2014

4 Mayıs 2014

3 Mayıs 2014

2 Mayıs 2014

26 Nisan 2014

22 Nisan 2014

13 Nisan 2014

12 Nisan 2014

6 Nisan 2014

İtalya yolunda başarılar...

Nisan 06, 2014 Yayınlayan: sguldur Yorum yapılmamış
Ritmik cimnastik milli takımımıza 09 - 14 Nisan 2014 tarihinde İtalya’nın Pesaro kentinde yapılacak  Dünya Kupasında başarılar dileriz...
video

29 Mart 2014

26 Mart 2014

2014 TCF Kulüpler Arası 1. Etap Müsabakaları YILDIZLAR

Mart 26, 2014 Yayınlayan: sguldur 1 yorum
21-23 Mart 2014 tarihlerinde Edirne Mimar Sinan Spor Salonunda yapılan TCF Kulüplerarası Ritmik Cimnastik 1. etap müsabakalarında YILDIZLAR kategorisinde yarışan sporcularımıza ait fotoğraflar...

25 Mart 2014

Fotoğraf satışımı o da ne???

Mart 25, 2014 Yayınlayan: sguldur 3 yorum
Bazı arkadaşlar fotoğraf satıyor musun talebi ile bana ulaştılar. Öncelikle şunu belirtmek isterim ki; benim ritmik cimnastik fotoğrafları çekme maceram kızımın çekilmiş fotoğraflarını bulamamam ya da ticari amaçlarla çeken kişilerin fahiş fiyatlar istemeleri ile birlikte başladı. Yav kardeşim dedim kendi kendime ben bu işi yaparım. Ve de güzel yaparım. Aldım makineyi elime ve alış o alış. Bayağı da bir para bayıldım açıkçası ama inat değil mi... Yapılacak bu iş. Önce sadece kendi kızımın fotoğraflarını çekerken, baktım pek çok ailede bu işten müzdarip, adamım dedim kendi başına mı müslümansın. Bak bir sürü çocuk yarışıyor, hazır elin değmişken onları da çekiver. Madem spora ve sporcuya destek lazım. Bu da benim desteğim olsun ve aileler birazcık sevinsin. Geçen seneden beri diğer sporcularımızı da çekmeye başladım. Neyse hiçbir ticari amaç gütmeden sadece içimden gelerek kızlarımız spor yapsın ben de çekeyim mantığı ile şu ana kadar pek çok fotoğraf çekip yayınladım ve bu işe elimden geldiğince devam etmeye niyetliyim. Tek isteğim sağ tarafta bulunan mesaj gönder bölümümü kullanarak bana ulaşmanız ve yorumlarınızı belirtmeniz. İnanın yaptığım şeyin birileri tarafından izlendiğini görmek daha da şevkle fotoğraf çekmeme sebep oluyor. Bu da iyi bir şey sanırım.:) Çünkü arada anlayamadığım sebeplerden ötürü engellemelerle karşılaşabiliyorum.??? Adres belli ucankalso.blogspot.com Hafta sonu yaklaşık 4500 fotoğraf çekmişim Edirne'de. Malum ayıklamak biraz sürecek. Sabredebilirseniz 1-2 güne yayınlarım. Ayrıca Edirne yol ve barınma masraflarımı karşılayan ŞAVKAR Cimnastik Spor Kulübüne ve ailelerine teşekkürü borç biliyorum. Malum bu yarışmada gençlerde yarışan kızım yoktu. Hem yeni makinemi deneme fırsatım oldu hemde ufaklıkların fotoğraflarını çektim:) Bundan sonra da fırsat buldukça gençler ve büyükler gibi küçük ve yıldızların da müsabakalarına gitmeyi düşünüyorum. Saygılar efendim.....

22 Mart 2014

2014 TCF Kulüplerarası Küçükler Yıldızlar 1.Etap Yarışmaları Antrenman Günü

Mart 22, 2014 Yayınlayan: sguldur Yorum yapılmamış
TCF Kulüplerarası 1. Etap Küçükler Yıldızlar Ritmik Cimnastik müsabakaları Edirne  Mimar Sinan Spor Salonu'nda bugün (22.03.2014) başlıyor. Takım kafileleri Cuma günü genel sıralı antrenmanlar için salonda hazır bulundular. Bende Şavkar Cimnastik Takımı sponsorluğunda ve beraberinde Edirne'ye sabah saatlerinde ayak bastım. Takım kalacağı yere yerleşip dinlenmeye çekilirken bendeniz yorgun argın ve uykulu olmama rağmen koşarak salona giriş yaptım ve ortaya bu fotoğraflar çıktı. Yorgunluktan akşam uyuyakaldığım için ancak sabah saat 5 gibi bilgisayarın başına oturabildim. Yani ancak yayınlayabiliyorum. Alışma evresinde olduğum yeni makine ile çekildiği için bazı aksaklıklar olabilir. Affola....


17 Mart 2014

2014 1.Etap Kulüplerarası Küçükler-Yıldızlar Yarışması

Mart 17, 2014 Yayınlayan: sguldur Yorum yapılmamış
Türkiye Cimnastik Federasyonu 2014 faaliyet programı içerisinde yer alan 1.Etap Kulüplerarası Küçükler-Yıldızlar Yarışması 21-23 Mart 2014 tarihleri arasında Edirne ilimizde yapılacaktır. Federasyonumuz tarafından YARIŞMA PROGRAMI yayınlanmıştır. Bir aksilik olmazsa antrenman günü itibarı ile fotoğraf çekimleri için Şavkar Cimnastik Kulübü sponsorluğunda Edirne'de olacağım. Yine her zaman olduğu gibi elimden geldiğince tüm sporcularımızın güzel enstantenelerini yakalamak istiyorum.  Tabi ki en güzel kareler bu blogdan yayınlanacak. Yarışmaya katılacak tüm sporcularımıza şimdiden başarılar diliyorum.

9 Mart 2014

Türkiye Şampiyonası 2. gün

Mart 09, 2014 Yayınlayan: sguldur Yorum yapılmamış
 Gençler-Büyükler Ritmik Cimnastik Türkiye Şampiyonası Labut-Kurdele
Ve tabi ki Grup Milli Takım...
09.03.2014  Halkapınar Spor Salonu - İzmir


8 Mart 2014

7 Mart 2014

3 Mart 2014

24 Şubat 2014