19 Aralık 2015

25 Kasım 2015

22 Kasım 2015

21 Kasım 2015

1 Kasım 2015

30 Ekim 2015

29 Ekim 2015

20 Ekim 2015

*TEKRAR EDELİM* Fotoğraf Satışı mı? O da ne???

Ekim 20, 2015 Yayınlayan: sguldur 7 yorum
İlk yayın tarihi: 25.03.2014 / Bazı arkadaşlar fotoğraf satıyor musun talebi ile bana ulaştılar. Öncelikle şunu belirtmek isterim ki; benim ritmik cimnastik fotoğrafları çekme maceram kızımın çekilmiş fotoğraflarını bulamamam ya da ticari amaçlarla çeken kişilerin fahiş fiyatlar istemeleri ile birlikte başladı. Yav kardeşim dedim kendi kendime ben bu işi yaparım. Ve de güzel yaparım. Aldım makineyi elime ve alış o alış. Bayağı da bir para bayıldım açıkçası ama inat değil mi yapılacak bu iş. Önce sadece kendi kızımın fotoğraflarını çekerken, baktım pek çok ailede bu işten müzdarip, adamım dedim kendi başına mı müslümansın. Bak bir sürü çocuk yarışıyor, hazır elin değmişken onları da çekiver. Madem spora ve sporcuya destek lazım. Bu da benim desteğim olsun ve aileler birazcık sevinsin. 2013 yılından beri diğer sporcularımızı da elimden geldiğince fotoğraflamaya başladım. Neyse hiçbir ticari amaç gütmeden sadece içimden gelerek kızlarımız spor yapsın ben de çekeyim mantığı ile şu ana kadar pek çok fotoğraf çekip yayınladım ve bu işe elimden geldiğince devam etmeye niyetliyim.(Sadece özel turnuvalarda ücretli çekim yapıyorum.) Tek isteğim sağ tarafta bulunan mesaj gönder bölümümü kullanarak bana ulaşmanız ve yorumlarınızı belirtmeniz. İnanın yaptığım şeyin birileri tarafından izlendiğini görmek daha da şevkle fotoğraf çekmeme sebep oluyor. Bu da iyi bir şey sanırım.:) Çünkü arada anlayamadığım sebeplerden ötürü engellemelerle karşılaşabiliyorum.??? Adres belli "ucankalso.blogspot.com" Beklerim efendim...

19 Ekim 2015

17 Ekim 2015

2 Eylül 2015

28 Ağustos 2015

27 Temmuz 2015

26 Temmuz 2015

25 Temmuz 2015

23 Temmuz 2015

9 Temmuz 2015

8 Temmuz 2015

7 Temmuz 2015

6 Temmuz 2015

3 Temmuz 2015

30 Haziran 2015

29 Haziran 2015

25 Haziran 2015

24 Haziran 2015

23 Haziran 2015

2 Haziran 2015