7 Mart 2018

Mersin Cimnastik Türkiye Şampiyonası 3. Gün Diğer branşlar -2-

Ve bu fotoğraflarla Mersin macerası en sonunda benim içinde noktalanıyor. O kadar çok fotoğraf vardı ki, yetiştirebilmek için renk, ışık vs. ile uğraşmadan ne çıkarsa bahtına düsturu ile hareket ederek bitirdim evelallah :) Müsabakalarda mücadele eden tüm sporcularımızı, onları yetiştiren antrenörlerimizi, cefalarını çeken velilerimizi tebrik ediyor, organizasyonda görevli tüm emekçi hakem, federasyon ve salon görevlilerine teşekkür ediyorum. Yetişebildiğim kadarı ile tüm branşları TCF özel izni, Dentapol ve Aydınoğlu Ailesi teknik donanım, Şavkar CSK lojistik desteği ile fotoğraflamaya çalıştım ve çok yoruldum. Kaçırdığım pek çok sporcu oldu, kusura bakmasınlar lütfen. Son söz:
 Mersin Cimnastik Türkiye Şampiyonası 3. Gün
Artistik Cimnastik Büyük Erkekler, Artistik Cimnastik Erkekler Madalya Töreni
04 Mart 2018 Mersin Cimnastik Spor Salonu






























































































































































































































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzmir Bölge Seçmeleri - Yıldızlar 26 Nisan 2023

Tekrar merhaba, 26 Nisan 2023 Çarşamba günü İzmir'de yapılan Bölge Seçmeleri Yıldızlar kategorisine ait fotoğraflarda yayında. Henüz müs...